čtvrtek, července 24, 2003

Buzz single: De La Soul - Swooch ft. Sean Paul / Much More

Kuk a De La Soul jsou zpět. Sedmikrásku za pasem (ehm, uchem) se znovu vydali šířit do světa lásku, mír a lásku (ale jen s barveným kondomem). Na "Swootch" doplnil naši trojku dancehallový crossover king Sean Paul a korunoval tak divně divný track, který produkoval Jay Dee. Hipiesácké chorály brzy do pozadí zatlačí odřený dancehallový rytmus s pípáním levných kláves (sampl jedné skladby novoromantiků Tom Tom Club). Když Paul reaguje "De La De La" nedalo mi to a vzpomněl jsem si na klasickou čokoládovou tyčinku Deli (sakra, prodávají se ještě) a dostal jsem na ni chuť. To ale nemá s recenzí nic společnýho, že! Bčko je drsnější mainstream, bližší jedničce AOI než funkatózní dvojce, kterou jsem měl podstatně radši, jestli se mne ptáte. De La jsou back, jestli to ale ještě bude někoho zajímat. Co nadělat, slávu jim vzali "pop corn ass niggaz".

Žádné komentáře: