čtvrtek, října 16, 2003

Fell In Love With The Streets

Nějak jsem si chtěl srovnat Mike Skinnera a Dizzee Rascala a zjistit, kdo je lepší, až se mi stalo, že jsem se zamiloval, do Original Pirate Material více, než by bylo zdrávo... No, ale je na co vzpomínat. Loňský konec léta a takhle deska, které nechybí prostě NIC. Takže jak ta moje nová láska vypadá: oprášil jsem samozřejmě OPM, singly, které jsi si přivezl z Londona, koukl jsem se na jeho stránku, zahrál si srandovní hru, zjistil, že Mike v současnosti přemýšlí na názvem dvojky (že by OPM 2?), paří s týpkem, který hrál v jedničce Pána prstenů jednoho z hobitů z Hobitína a taky si poslechl remixy a b-strany remixů. Následně jsem si je sehnal v mp3 a netrpělivě začal očekávat vydání alba remixů a rarit. Jak jsme jen mohl na Mikea zapomenout!! Že je tenhle post o ničem? Alespoň malé zhodnocení remixů, ano?

Don't Mug Yourself (Fusion Rmx) - pomaloučký dub/hip hop, možná až moc pohodový a vyhuleně odzbrojený

Don't Mug Yourself (BigShot Rmx) - krásně raveový 4/4 remix, kde z Mikea zbyl jen výkřik "oi", jako by to byl nějaký fašoun!

Don't Mug Yourself (Jammer Rmx) - leftfield breakbeat s divnědivnými smyčci a bestiálními old school efekty. Rozhodně nejdivnějí ze všech!

It's Too Late (High Contrast Rmx) - povedený mix vokálu do "hospital" soundu HC

Has It Come To This (High Contrast Rmx) - našláplý dnb banger, který mi připomněl staré RAM recs.

Has It Come To This (Zed Bias Vocal Rmx) - cult classic, možná ještě lepší proto-grimey remix než originál, allmighty Zed

Has It Come To This (Jameson Rmx) - další dark&heavy UK garage, těžko říct jestli lepší nebo horší než Biasův. Dohromady (dva rmx a originál) neodolatelně kouzelný singl!

Weak Become Heroes (Steve Osbourne) - housey shajt, Skinner torn off his skin (ehm, soul).


Weak Become Heroes (Royksopp Rmx) - 4/4 nudný už ve chvíli, kdy Mike řekne "dead beats" a to je snad desátá sekunda :))

Let's Push Things Forward (Roll Deep Crew Rmx) - v době, kdy toho hocha ještě nikdo neznal o něm Skinner řekl, že "budoucnost se jmenuje Dizzee Rascal." Wiley a Dizzee si ze Skinnerova funku udělali vlastní dark grimey ragga flák, drasticky minimalistický a intenzivně agesivní. Skinner byl tak nadšen, že k remixu přidal ještě nějaké vlastní rýmy. Jestli máte tenhle singl doma, tak si ho někam schovejte, za čas to může být zlatem vyvažovaný "clash of the titans".

Žádné komentáře: