čtvrtek, ledna 22, 2004

K čemu jsou dobré best of listy?

Žádný strach, nebude následovat učená disputace o důležitosti či nedůležitosti best-of-listů. Jen jsem se s vámi chtěl podělit o radost, kterou mi dělají desky, které jsem si na jejich základě sehnal. Tak třeba "Afro Fingers And Gel" od Mu je opravdu tak krásně japonsky vyšinuté (asi jako Zongamin) a anglicky syrové, přesně jak o tom píše Pitchfork. Nebo CEvin Key je přesně tak mimoidní, jak všichni píšou a nebo, že Junior Boys jsou opravdu geniální a nebo, že Bannerova "Chopped and Screwed" verze je ještě o něco lepší než originální "Mississippi The Album" a Soundmurderer je opravdu tak hnusně drsně gabbaistický, jak jsem čekal.... Prostě jsem chtěl říct - chválabohu za tyhle seznamy, protože vás upozorní na desky, které by jinak zapadly.

Žádné komentáře: