úterý, března 23, 2004

Buzz Album: Usher - Confessions

Usherova "8701" je číslo jedna na mém seznamu guilty pleasures a "You Got It Bad" je moje ultimátní milostná balada (ačkoliv jsem se při ní s jednou dívkou rozcházel - sic!), proto se musím přiznat, že jsem se na jeho novinku třásl skoro jako na nové NERD nebo Streets.

Hned na úvod moje zpověď: Zamiloval jsem se pilotního singlu "Yeah!". A to tak, že převelice. Lil Jon shodí monstrózní syntezátory ala Human League a crunk beat, Usher božsky zapěje refrén a zakřičí svoje Yeah jak to umí jen on a tenhle minimalistický kolotoč protáčí do omrzení (do tracku zaskočí ještě Ludacris, jehož guest spoty by měli zakázat speciálním dodatkem k americké ústavě!). Kouzelná a hlavně naprosto originální pecka (v jedné lize s Grindin nebo In Da Club), kterou Usher boří na obou stranách oceánu kluby. Jinak je vidět, že Usher hraje nejraději na jistotu. "Throwback" je Just Blazeova odpověď na Kanye Westovu "You Dont Know My Name", "Confessions pt. II" je sice jistý budoucí hit, ale těžko zapře, že to má být "Ignition verze 2004". Druhý singl "Burn" snad Dupri okopíroval z "You Got It Bad" a tak další opravdu povedou věcí je až "Caught Up" s funky beatem, který Usherovi dovoluje rozehrát svoje rytmické bohatství. Zbytek desky je převážně ve znamení jeho klasických balad a táhne ho k zemi nepřečkatelná délka. Ale Usher je singlový umělec a tady je dost materiálu na další rok Usherovských singlů. Co dodat? Pop Ya Collar muthafucka!

Žádné komentáře: