středa, března 31, 2004

Hlasuju proti! aneb Anti Hip Hop.cz

Tak, stránka Anti Hip Hop zatím vede v mém žebříčku o českou hudební stránku roku. Její autor, jakýsi Radegast na ní rozvádí, proč si myslí, že hip hop a repetitivní elektronika není hudba a je to urážka opravdových muzikantů. Ale ať vám to řekne sám: "Hip-hop, techno, rap či house není styl hudby. Nechci, aby byly tyto úchylné směry označovány jako hudba. To je nejen pro mě, ale i pro zástupy skutečných hudebníků ostuda." Jinde najdete seznam projektů, které nepatří do hudby (Adolf Hitler v reakcích to komentuje: "Na ja, zplynovat alles.") a nebo plamennou stať Co je skutečná hudba. Velmi poučné, opravdu.

Stejně si myslím, že Anti hip hop. cz je hurónský vtípek nějakého hudebního kritika a mlátím se do hlavy, že něco podobného nenapadlo mě. Po pravdě mi odkaz poslal jeden kamarád, který tvrdil, že mě dávno jako autora odhalil. Bohužel, ne. Třeba sekce o autorovi je brilantní: začínal prý v oi! skupině Orlice, pak působil v kapele Extra Heavy Metal, jazzových a swingových orchestrech (prý s Jaroslavem Ježkem!), ale také ve folkových kapelách a revivalu Ivana Mládka. To už je kariéra, která stojí za poměrně radikální názor, že syntezátory a počítače do hudby nepatří. Možná za stránkou stojí fiktivní Menšík osobně. Lamerská html by tomu nasvědčovala. A na závěr ještě jeden vzkaz: "Prosím hip-hopery, technaře a feťáky, aby mě ušetřili svých rádoby inteligentních keců, které obhajují jejich konzumní kulturu. (Ne)děkuji vám vřele, strčte si hip-hop do p......"

Žádné komentáře: