pátek, prosince 03, 2004

Aoki & Me


Nejpodivnější zážitek za poslední dobu. Maličký třebíčský Klub B, v něm asi třicet lidí a pro ně hraje japonský laptopový mistr Aoki Takamasa. Turné Muteme zavítalo do Třebíče hlavně díky tomu, že tam mají personální kořeny Aleš N. a Michal Marianek (alias MM), který vystoupil jako předskokan. Bylo to asi poprvé, co jsem slyšel naživo autechrovsky intenzivní noise techno a musím přiznat, že mě to přimrazilo k zemi a rozhodně jsem si to užíval. Aoki Takamasa oproti tomu hrál (na dvou laptopech :) velmi příjemný neagresivní taneční set. Na můj vkus byl možná až příliš poslechový a málo překvapivý, ale asi jsem poslední dobou zmlsaný různými úchylnostmi. Příjemný byl i závěr, ve kterém jsem si s Aokim potřásl rukou a vyfotil. Yeeees, jsem prostě japonštější než Japonec...

Žádné komentáře: