čtvrtek, ledna 20, 2005

Třikrát mimo mísu

Josef Vlček si v dnešní MF Dnes zahrál na věštce, když v článečku Elvis má hatrick ohlásil, že Elvis dotáhl na čelo britského žebříčku i třetí singl "A Fool Such As I". Pravda je samozřejmě taková, že žebříček, ve kterém Elvis pravděpodobně opravdu hatrick dokončí vychází až v něděli odpoledne. To si jen Vlček špatně přečetl aktualitu na stránkách BBC, kde se píše o středečních výsledích předběžného pořadí za polovinu týdne. Záznam předávání Zlatých glóbů se příliš nevyvedl Janu Rejžkovi. Zatímco o každém nominovaném věděl, kolikátý je to syn nebo dcera svých rodičů a jejich povolání, ale nejprodávanějších současného popového interpreta na světě - R&B zpěváka Ushera prohlásil za rappera. OK, byl jsem to já, kdo na MS tvrdil, že Delta Goodrem je kanadská rocková skupina (snad je to prý zpěvačka, ačkoliv v tento okamžik si nejsem jistý, jestli to náhodou není rocková skupina, kterou jsem prohlásil za zpěvačku). Aby nasadil korunu, herce a rappera Mos Defa popsal za slavného rapového zpěváka. Jsem trochu zmatený a vůbec nevím, co si pod tím představit, leč dnes jsem po zagooglení ke své hrůze zjistil, že se vlastně v češtině používá už zcela běžně. Abych jen nekydal po ostatních, malý kiks se povedl i mě. Za tisící singl v britské hitparádě jsem prohlásil už první z Elvisovských reedicí. Ve skutečnosti byl jen 999. a tisící byl až ten nedělní "One Night/I Got Stung". V pondělním komentáři jsem to mlčky přešel. Tímto se samozřejmě ctěným čtenářům omlouvám.

Žádné komentáře: