úterý, dubna 12, 2005

Scattered thoughts...

Moje nálada se střídá mezi No Future a I Should Be Lucky, lucky s malými záchvěvy Oh My Gosh. Baví mě Sa-Ra Creative Patterns, producenti, kterým se připisuje velká budoucnost. Vrací R&b někam k deep funku (nebo k DAngelovi, jak chcete). Nechce se mi psát recenze na nové Jaga, safra, tahle deska mě trápí, spíš to bude hermeneutické zamyšlení nad tím, jak očekávání kazí čistý zážitek z poslechu. V reakci na Makrorecenzi Mobyho, kterému jsem dal ostudné tři hvězdičky se do mě někdo opřel, že prý KV "žije uzavřen v bublině svého vysněného světa, kde všichni rockeři už pomřeli a nic krom hip-hopu, elektroniky a r´n´b už nikoho nezajímá. Realita je jak známo úplně jiná". Možná je to pravda, možná jsem opravdu uzavřený ve své vlastní filosofii dějin hudebního pokroku a nejsem schopný vykouknout ven. Mě se tady docela líbí, ale jak známo, realitě člověk neuteče. No Future? Nebo I Should Be Lucky? A po vzoru Simona Reynoldse ještě svůj feeling seznam: nový singl Gorillaz, 13+God, SunGodSun, Ciara & Luda - Oh!, Diplův Shadowovský megamix, druhý disk The Singles Basement Jaxx, trochu z nostalgie projekt zpěvačky Kaidi Tatham a Marka Dega z 4Hero Silhouette Brown (takový ultrasofistikovaný broken beat/nu-jazz).

1 komentář:

Vít Čondák řekl(a)...

Tak mě v souvislosti s těmi (ne)pomřelými rockery napadl takový bonmot: "Rock zemřel, ale rockeři si toho nevšimli."
Jinak samozřejmě každý žije ve svojí bublině a je na něm, co do ní pustí.
Ale stejně mi není úplně jasné, jak to všechno souvisí s tou deptavou recenzí Mobyho. Skoro to dělá ten dojem, že ten člověk považuje Mobyho za rockera...? =)