čtvrtek, května 12, 2005

Hovězí v Reflexu

Dneska debutuju v Reflexu na stránce BPM. Vypadá to na trvalou spolupráci, což je pro mě samozřejmě velká pocta, protože Reflex považuju mezi českými týdeníky za jednoznačnou jedničku. První článek je o hiphopovém beefu a o tom, jak změnil či změní domácí hip hop, bohužel musel být kvůli aktuálnosti zařazen co nejdřív a v redakci prošel odtučňovací kůrou, ze které by udělat to stejné Halině Pavlovské byla Veronika Žilková. Pro jistotu článek v plné verzi tady ve formátu pdf.
Text jsem odevzdával dva dny před tím, než jsem slyšel nového Oriona a musím uznat, že "Teritorium II" se opravdu povedlo a psát článek o něco později, dostal by moje velké big up. To jen na vysvětlenou.

4 komentáře:

tucznak řekl(a)...

tyden je lepsi tydenik...;)

Darnell Clayton řekl(a)...

Interesting picture you have up top. I wish I could read your music reviews. I can not find a translator that would translate your site into english though. Sad... :(

Anyways...Just to let you know your blog was featured yesteday on Blogger Delights which gives highlights about blogs from various nations as well as celebrating birthdays around the blogosphere. Congrats!

Anonymní řekl(a)...

souhlasím s tebou, že Reflex je jeden z nejlepších týdenníků. Odebíráme ho už snad osm let a pořád nás doma baví. Gratuluju, že si se připojil k autorům, jež mívají často velmi hezké postřehy. Tvůj článek jsem si četl a byl dobrej ;)

Anonymní řekl(a)...

Taky pochvala za clanek, byl/je vybornej. Sice jsem se nedozvedel nic novyho, ale bylo to osvezujici.. progresivni styl, vtipny take. Nice work.