pátek, srpna 19, 2005

Hříchy mládí - historie drum'n'bassu online

Od minulého týdne visí na www.drumandbass.cz moje šest let stará historie DnB. Zatím je tam první díl, následovat budou další (ještě pět mých, vypadá to, že Marihai se ujme mapování scény v letech 2000->současnost, čemuž tleskám). Kluci z dnb.cz odkudsi vytáhli tenhle starý text, který jsem kdysi psal snad jako svůj úplně první článek o hudbě a skvěle ho graficky upravili a přidali k němu i obrázky a hlavně ukázky v mp3. Teď je z toho taková učebnice hudebních dějin :) Děkuji jim a maličko se bojím, že někdo odhalí chyby, kterých je tam určitě spousta. (Považte, ten článek jsem psal v době, kdy ještě neexistoval Google :) Tak prosím někdo napravte to ostudné "čteno 13x" :) Když už si s tím dali takovou práci.
Vzpomněl jsem si, že jsem chtěl taky napsat článek o tom, že v půlce srpna jsme si připomněli deset let od Goldieho "Timeless", které pro veřejnost drumnbass objevilo. Slibuji, že k dekádě zlomených beatů ještě nějak smysluplněji (a hlavně v jiném rozumnějším denním čase) vrátím.

Žádné komentáře: