V neděli vyšlo v Británii nové Princovo album Earth. Ne v obchodech, ale jako příloha víkendového vydání tabloidu Daily Mail. Bez ohledu na obsah nahrávky (a ten vlastně ani není důležitý) je to další postupný bod směřující k finálnímu krachu hudebního průmyslu. Prince neprodává desku (už to nepotřebuje) nýbrž dělá reklamu na své turné, ehm... na svých 30+ koncertů v Londýně. Musicology se vlastně dávalo rovnou k lístku, stejně to letos udělali i Monkey Business. Co bude následovat? Velká jména hudebního bizzu už dávno nepotřebují nahrávací firmy, menší kapely si firmy přivážou ještě více k tělu a budou mít prsty i v jejich turné, protože to bude podstatně větší zdroj příjmu než prodej desek. A malí interpreti na velkých firmách nebudou, protože nebudou mít šanci se zaplatit. Naše nostalgií zadušená éra se utopí v re-edicích, retru a vzpomínání dinosaurů.
Co k tomu říká Idolator.
2 komentáře:
nice, diky.
Mi na tom připadá docelá zábavné to, že se MB obvykle předhazuje, že kopírují Prince, a přitom to tentokrát vypadá, že ho předběhli. =)
Okomentovat