středa, listopadu 03, 2010

ARCHIV: Caribou: Hudba je řešení záhad. Jako matematika - Aktuálně.cz (červen 2010)



Kanadský producent Daniel Victor Snaith musel před šesti lety změnit jméno svého hudebního projektu z Manitoba na Caribou. Fanoušci na něj ale nezapomněli: jeho osobitá elektronická hudba má pořád podmanivou sílu. Hned následující deska Andorra získala prestižní kanadskou cenu Polaris a posbírala chválu kritiky po celém světě.

„Utvrdilo mě to, že jsem se vydal správnou cestou," říká v rozhovoru Snaith, který se v pondělí představil v pražské MeetFactory. A ne jako obrýlený intelektuál shrbeného nad laptopem. Caribou přijel do Prahy s regulérní kapelou, která představila materiál z jeho výtečné nové desky Swim.

„Někdy mám pocit, že celý můj život je jako sen," říká. A v jeho hudbě je to slyšet, dodávám já.

Více Aktuálně.cz

Žádné komentáře: