čtvrtek, února 19, 2004

Ve snu s Radůzou

Věřte mi nebo si dělejte co chcete, ale v noci ze včerejška na dnešek se mi zdál zvláštní sen, ve kterém sem se potkal se zpěvačkou Radůzou (ne, vůbec ji osobně neznám!). Nějak jsme se k sobě nachomýtli v jakémsi špinavém baru a protlachali celou noc (až do ranního zvonění budíku). Vše samozřejmě v naprosté počestnosti, tak abych se nemusel červenat před svojí snoubenkou, které ten budík patřil. Naštěstí jsme si ještě stihli s Radůzou dát sraz na předávání Andělů. No a aby tomu nebylo dost, ten samý den mi přišel dopis s vyhlášením druhého kola hlasování od APH. Oslím můstkem se tak dostávám k druhému tématu tohoto zápisku. Nejsem sice nějak oddaným fanouškem Radůzy (probůh, vždyť v její hudbě nejsou ani žádné beaty :) ale přesto ji s radostí prohlásím za zázrak na domácí hudební scéně a se stejnou ji udělím svoje hlasy ve druhém kole Anděla, stejně jako jsem to udělal v prvním. (Snad není ovlivňování ve snu proti pravidlům! Pokud ano, tak jsem vinen!) Mým druhým favoritem jsou Monkey Business, ačkoliv s Mathew Rupertem ani Romanem Holým se mi sen zatím nezdál (a asi by to nebylo tak příjemné jako s Radůzou) a ti dostanou moje další hlasy, čímž po pravdě řečeno výčet projektů, které za loňský rok v české pop music za něco stály, končí. Ale přesto se na předávání Andělů těším. Proč? No, nenapsal jsem to už...

Žádné komentáře: