úterý, května 11, 2004

Anti Hip Hop.wz.cz je over!

Kdysi jsem psal o stránce Anti hip hop, kde jistý Radegast plamenně bojoval proti hip hopu, technu a příbuzným žánrům. Nebyl to vtip, jak jsem předpokládal, nýbrž se ukázalo, že za stránkou stojí chlapík, který provozuje zároveň stránku www.czechpatriots.wz.cz, zaměřenou silně nacionalisticky až neofašisticky (ačkoliv on sám by to nazval vlastenectvím). To samozřejmě zcela vysvětluje jeho hudební vkus a nenávist k černošské hudbě. Stránka Anti hip hop bohužel už dnes nefunguje. Jak vysvětluje Radegast osobně na úvodní stránce zrušené domény, sami fanoušci oněch pochybných žánrů svými vulgárními výpady potvrdili, že jejich hudba je méněcenná, ergo stránka se zavírá. Řešení hodné fašisty, že? Pokud někdo začne moje názory zpochybňovat, přestanu diskutovat. Ale možná v tom bylo i něco jiného. Na hiphopových serverech se v minulých týdnech objevovaly výzvy po získání přístupu ke zdrojovému kódu stránky. Možná se to nějakému zdatnému hackerovi povedlo a Radegast musel přiznat, že na tomto poli mají fanoušci elektronické hudby přece jenom převahu.
Což mne přivádí k povzdechu, že Muzzik Labu okénko pro názory čtenářů chybí. Ne snad, že by mě vaše názory nezajímaly, ale prostě proto, že blogger.com tuto službu nenabízí a já jsem příliš líný a málo html gramotný vytvořit nějaký ekvivalent. Slibuji, že na tom ale brzy zapracuji!!! (případná pomoc se neodmítá!!)

Žádné komentáře: