sobota, června 05, 2004

Uvítejte mp3 4free!

Said&done. Jak jsem slíbil tak jsem udělal: blog věnovaný volně ležícím mp3 je venku. Jmenuje s MP3FREE a já a quido na něm budeme mapovat jednak scénu mp3blogů, mp3 vydavatelství a také zveřejňovat odkazy na zajímavé internetové mixy, mashupy, případně přidáme i odkazy na promo mp3 zveřejňované přímo firmama. Pokud čtete Muzzik Lab, tak je snad jasné, jakou hudbu od nás můžete čekat. (Moje první příspěvky budou k nu/old school disco music, protože ta mi teď zrovna nejvíc skáče po reprácích, Quido zase bude chvíli psát o hip hopu než nás popadne zase něco nového.) Pokud se nepletu, tak je to vůbec první český mp3 blog, ale nechci se tvářit nijak důležitě, protože v tomhle případě je to český důležité asi jako turntablista na koncertě fuckin Oasis.

Žádné komentáře: