čtvrtek, července 22, 2004

Film overdose

Příští týden se chystáme s manželkou do Uherského Hradiště. Pokud ve zdraví odevzdám články do His Voice (polský hip hop nechci prosím nějaký čas slyšet :) a přežiju víkendový sraz redaktorů Musicserveru v šéfredaktorově domě (těším se, těším se!), tak mne následující týden čeká filmové předávkování na Letní filmové škole v Uherském Hradišti. Naštěstí si moje tělo vytvořilo proti množství filmových podnětů vlastní obranu. Když v sále zhasne světlo, automaticky mi padají oči a neodvratně usínám. Už jsem tak před pár lety prospal Karlovy Vary, několik projekcí na FF MU a naposledy Seminář japonského filmu ve Veselí. Co mne ale určitě probudí, budou projekce tří slavných klipových režisérů Gondryho, Cunnighama a Jonze. Snad poprvé v Čechách se budou veřejně promítat jejich DVD (psal jsem o nich kdysi v březnu) a celé to bude uvádět Pavel Klusák. Stránka LFŠ je těžce chaotická, takže na ní patrně nic nenajdete a program se stejně bude ještě stokrát měnit, ale pokud v UH budete, rozhodně si to nenechte ujít. A navíc se tam třeba i potkáme! (Mne poznáte, neboť jediný, budu mít v kapse noviny, já na hlavě budu mít čepici, kravatu a v ruce krabici...)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a jakej polskej hip hop bys doporucil??

Karel Veselý řekl(a)...

z toho co osobně považuju za klasiku:
Tworzywo Sztuczne - F3
Noon - Bleak Output
Noon & Pezet - Muzyka Klasyczna
Fish - Na Wylot
Grammatik - Swiata Miasta
Paktofonika - Kinemotografia
Kaliber 44 - 3:44
Molesta - Ewenement
a ze žhavé současnosti Tworzywo Sztuczne - Wielki Ciężki Słoń (2004) a Grammatik - Reakctywacja EP, kompilace Kodex 2 a WWO - Nie Bój Się Zmiany Na Lepsze

velký článek o polském hh bude v zářiovém HISVoice.