čtvrtek, února 10, 2005

I Luv It - nu bookz


Miluju, když mi přijde balíček. Desky, časopisy nebo prostě cokoliv. Tento týden jsem kromě desek z EMI dostal balík zpoza oceánu, z amazonu s novými knihami. Jako starej chlubílek si nenechám pro sebe, že teď jsem už vlastníkem: "That's The Joint" sborníku akademických textů o hip hopu (včetně dost podivné sekce "Hip Hop & Gender :)), Neate, "Where You're At" takový cestopis po současných hiphopových kulturách na různých místech kulaté země. Tuto knihu už mám skoro přečtenou, protože se mi zrovinka hodí na jeden článek, který píšu pro R&P. Taky jsem dostal O'Brien "Sonata For Jukebox", ale tady mám strach, že jsem se trochu netrefil. No alespoň to bude z jiného soudku, než jsem zvyklý. No a nejcennější knihou mé nové sbírky je rozhodně Kodwo Eshun "More Brilliant than Thousand Suns". Literárně-sonický útok na první pohled značně podivně strukturovaná kniha, kterou Eshun už vstoupil do dějin hudební teorie.

Žádné komentáře: