úterý, února 01, 2005

Lab Top 15 01/05

Vychází tolik zajímavých singlů, že o nich nestačím psát. Tak abych učinil zadost své povinnosti informovat o zajímavých počinech, budu každý měsíc zveřejňovat komentovaný žebříček, moje soukromé Top 15.
1. Cam'ron ft. Kanye West & Syleena Johnson - Down And Out

Typická westovina s chopovaným samplem Scotta Herrona a Syleenou (All Falls Down albová verze) na vokálu. CamRon plive verše o tom, jak holky rády polykají jeho semeno, což mě sice moc nebere, ale Westova produkce je geniální, futuristická a zároveň prudce soulová.

2. LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing In My House

Novinka LCD není zase tak dobrá, jak jsme si všichni mysleli, že bude, nýbrž jen solidní. Ale tahle píseň přesně vyjadřuje stav v našem bytě poté, co jsem dostal promo "Human After All", takže je pořád hodně vysoko.

3. The Game & 50 Cent - Hate It Or Love It

Gameova deska je zklamání. Beaty jsou výborné, guest spoty našláplé, jenže Game je průměr. Na tomhle tracku, který pro něj napsali upcomming producenti Cool a Dre totálně exceluje Fiddy, který obstaral refrén. Je to takový soulful hip hop, asi to nebude superhit, ale mě se líbí víc než tracky, který mu napsal Dr.Dre.

4. Kano - Ps&Qs
Když mluvíme o zklamání, grimeová kompilačka 679 Road To Run nepřinesla nic podstatně nového do grimeového kánonu, snad jen naznačila, že grime už vlastně neexistuje, protože většina tracků by klidně mohla nést nálepku hip hop. Objevem kompilačky má být Kano, což je jasné, protože 679 připravují půdu pro jeho album, které by mohlo být velké. Ps&Qs je Davincheo produkce a je masivní.

5. Annie - No Easy Love
Jsou to Royksopp v produkci nebo ne? Jsem líný se podívat, ale . Pravděpodobně další singl z vynikající Anniemal, kterou v 679 z neznámých důvodů stále odkládají.

6. The Chemical Brothers ft. Q Tip - Galvanize
Noví Chems docela nuda, ale tahle electro reminiscence na Planet Rock se povedla. QTipa mám hodně rád, ať už rapuje nebo zpívá.

7. 50 Cent - Disco Inferno
Typický grower. Nelíbilo se mi to moc nejprve (viz můj post), ale pak se Fiddy objevil na Gameově albu a znova u mě o pár příček vyletěl. Vlastně jsem už začal těšit na Valentýnský Masakr (doufám, že bude minimálně motorovou pilou).

8. Riko & Target - Chosen One
Další těžká váha z Road To Run, singl oslavovaný už nějaký pátek. Zasloužil by si velký hitparádový úspěch, Rico je vynikající, Targetův beat připomíná dub. Grime dub? To bude něco!

9. Bloc Party - Like Eating Glass
Úvodní záležitost na jejich Silent Alarm. Zpěvák mi připomíná Iana Curtise, aniž bych chtěl (Joy Divison mi moc neříkají, Curtise si pamatuju hlavně z filmečku Nonstop Party). Zpět k Bloc Party - vstřebávají do sebe tolik podnětů, že se ani nemůžou nelíbit.

10. Gwen Steffani - What You Waiting For
Electro stopm, geniální klip a ujetá Gwen. Deska stojí za prd, ale tenhle singl je výbornej.

11. Beck - Guero
Starej dobrej prďola Beck chtěl natočit něco jako Loser, ale je to spíš song z Sea Change v produkci Dust Brothers. Těšíme se na desku.

12. Daft Punk - Human After All
Svůj názor na nové Daft Punk vám teď neřeknu. Opravdu. Nenuťte mě!

13. Amerie - One Thing
Pekelný beat od Riche Harrisona, který se odmítá vzdát nadějí, že jeho objev Amerie bude jednou hodně veliká hvězda. Tuhle odvážnou věc firma nechtěla pustit na desku a chybu udělala!

14. Ying Yang Twins - Wait
Wait till you see my dick....shhh

15. Ciara & Missy Elliott - 1,2 Step
Crunková princezna s Missy, může to špatně dopadnout?

Žádné komentáře: