čtvrtek, března 31, 2005

Fresh from the Lab

Muzzik Lab presents: Fresh from the lab mixtape 01 (Mar05)

Hech, zkusil jsi trochu zamixovat v Cool Editu. Neberte to moc vážně, některé přechody jsou otřesné, občas je to moc nahlas, jindy zase moc potichu, příště to snad bude lepší. Nuže, tohle jsou moje oblíbené tracky za březen v megamixu, něco grime, něco funku, něco rapu, něco popu, něco retro rocku, podle mého gusta. Ke stažení
zde
po dobu celého měsíce dubna (soubor má asi 28Mb, délka trvání asi 20 minut).

tracklist:

0:00 Basement Jaxx - Oh My Gosh

2:17 Slk - Hype Hype DJ Wonder Refix

5: 23 Kano - Typical Me

6:04 Vitalic - My Friend Dario

6:22 The Mitchel Brothers ft. The Streets & Kano - Routine Check

8:03 Common ft. Last Poets - The Corner

9:00 Sa-Ra - Glorious

9: 38 Lady Sovereign - Random (Rucker & Sindens Vocal Mix)

10:48 Usher ft. Lil Jon - Red Light (Yeah 2)

12: 24 Usher & Tego - Yeah Reggaeton Remix

14:04 Apparat w Thomas Archer - Komponent

16: 08 The Bravery - Unconditional

19: 19 Kaiser Chiefs - Oh My God

(all rights deserved)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

dyk tam je jenom 1:55 minut :'(

Karel Veselý řekl(a)...

to je divný. mělo by to tam být celé :/ ještě to prověřím. podařilo se to někomu stáhnout celé?

Vít Čondák řekl(a)...

Poprvé jsem stáhnul necelé mega, napodruhé už to klaplo.

Karel Veselý řekl(a)...

webzdarma casto pada, takze je treba to ...bohuzel... zkouset i nekolikrat :(

Anonymní řekl(a)...

Já to stahoval asi nadvanáctkrát a i tak mám pocit, že je konec useklý (i přes hlášku "Done" v Transferech.
Každopádně máš pravdu - je to příšerný mix :-) . Ale to do příště doladíš ;-) . Koneckonců, o čem jiném by měl být freestyle?
Jinak hudebně mě paradoxně nejvíc zaujala kytarovka The Bravery, ale ani ten Usher 2 není špatnej - myslím, že na snobský a luxusní crunk by mě taky užilo ;-) . Jen mít k němu větší přístup... Takže díky aspoň za to.

Paul Irish řekl(a)...

really solid mix. I gotta watch you.