čtvrtek, května 05, 2005

Jak to vypadá na české blogosféře

Jak jsou na tom, kolegové blogeři? Blueskinův blog hostil maličký beef (jak se to slovo chytlo, že?) mezi fanoušky (a hlavně autory) hudebních serverů. Taky jsem se do něj zapojil, ani už nevím jak se to vlastně stalo. Cbcek se probudil z jarního spánku (sláva!) a pokračuje v sršení síry na všechny strany. Gunny na Postcrapu si vystřihl výbornou a vtipnou pseudoreportáž o nové nemoci internetových stahovačů a do party se přidal i nový blogger - Tucznak, který se pěkně rozjel. Za sebe vám aspoň posílám jedno zátiší z mého Labu (btw. nahoře leží nový Karaoke Tundra "Gastarbeiter", který je opravdu vynikající.)

Sakra, tenhle post stojí za starou bačkoru, jen jsem chtěl napsat, jak se blogová scéna rozjíždí a taky jsem slíbil Tucznakovi, že o něm napíšu, takže se mi to teď nechce mazat. Jestli jste čekali nějaké peprnosti, pak jsem vás asi zklamal.

Žádné komentáře: