čtvrtek, května 05, 2005

so many haterz...

Narazil jsem na dva srandovní články. První rozebírá výsledky konference, která měla dokázat, že hip hop je hudba, kterou dal lidstvu antikrist. Tady se můžete rovnou podívat na stránku kazatele G. Craige Lewise, který se chlubí, že po jeho přednáškách byly napraveny desítky tisíc hříšníků a spáleno už půl milionu hiphopových CDček. (Můžete si koupit i jeho dvě knihy a DVD!). Ještě o něco zajímavější je tento česky překlad německého článku o reakčnosti hip hopu na stránkách Komunistického svazu mládeže. Předchozí díl se týkal graffiti a je také zajímavý. Nechtějte po mě, abych to nějak komentoval. Mě stačí jen nadměrný počet jednoslovných mýtů, tedy slov, kterým rozumí vždy jen autor. Pátral jsem po dalších pravých pohledech, ale marně. Aspoň jsem se na jedné veganské stránce dozvěděl, že těhotné ženy by neměly poslouchat hip hop, jinak porodí dementa.

Žádné komentáře: