středa, srpna 17, 2005

Nomen Omen

Bimbo
Koukal jsem na vynikající dokument o portorikánské reggaetonové scéně, který vyšel jako DVD příloha kompilace Chosen Few a rozesmáli mě někteří portorikánští rappeři a jejich jména. Obzvláště mě zaujal Bimbo (viz. fotografie) a Big Boi. Druhý jmenovaný, jehož fotku bohužel nemůžu nikde najít, je vychrtlý 17-letý běloch (leč prý velká reggaetonová naděje). Móda obskurních jmen je samozřejmě převzatá z amerického hip hopu, jen si je ti nešťastní portorikánci ještě zabsurdňují neznalostí původní reálií. Přemýšlel jsem, že ještě napíšu seznam nejdivnějších jmen rapperů, ale pak jsem zjistil, že už existuje seznam "10 nejabsurdnějších rapových fotografií", tudíž ho linkuji zde. Jednoznačně zvítězil Lil Jon, počítám, že kdyby seznam vznikl o pár měsíců později, na vrcholu by byl obscéní tlouštík Bizzare z D12 a jeho proslulé fotografie "nahoře bez" s koupací čepicí.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ten seznam 10ti nejabsurdnejsich fotek je trapnej.psal to nakej magor...ani u jedny fotky sem se nepozastavil.dyk sou uplne normalni.prijde mi ze to napsal nekdo kdo ma nakej komplex nebo vubec nezna hip hop. ShadowDrrop

Anonymní řekl(a)...

Nebo. Ale v tom případě má nejhorší smysl pro kumor...